تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 19:31
کد خبر : 61484

دو گیلانی به عضویت کمیته فنی فدراسیون شطرنج درآمدند

دو گیلانی به عضویت کمیته فنی فدراسیون شطرنج درآمدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ دو مربی ارزنده و جوان استان گیلان به عضویت کمیته فنی فدراسیون شطرنج درآمدند. دبیر هیات شطرنج استان گیلان روز سه شنبه اظهار داشت: با اعلام فدراسیون شطرنج ، امیررضا پوررمضانعلی و سیدحامد موسویان از استان گیلان به عضویت کمیته فنی این فدراسیون درآمدند. محمود ترازی افزود: با توجه به

جارستان به نقل از ایرنا؛ دو مربی ارزنده و جوان استان گیلان به عضویت کمیته فنی فدراسیون شطرنج درآمدند.

دبیر هیات شطرنج استان گیلان روز سه شنبه اظهار داشت: با اعلام فدراسیون شطرنج ، امیررضا پوررمضانعلی و سیدحامد موسویان از استان گیلان به عضویت کمیته فنی این فدراسیون درآمدند.

محمود ترازی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون شطرنج، ۱۱ مربی برای عضویت جدید در کمیته فنی این فدراسیون انتخاب شدند که این افراد به مدت یک سال در سمت اعضای این کمیته فعالیت خواهند کرد که خوشبختانه از این تعداد، دو مربی از استان گیلان هستند.

وی ادامه داد: امیررضا پوررمضانعلی که دومین استاد بزرگ شطرنج استان گیلان محسوب می شود، هم اینک سرمربیگری تیم ملی شطرنج بانوان ایران را برعهده دارد و این مربی جوان تاکنون مقام های زیادی نیز در رقابت های مختلف جهانی، بین المللی ، آسیایی و کشوری کسب کرده است.

وی بیان کرد: همچنین پوررمضانعلی به عنوان مربی تیم ملی شطرنج بزرگسالان افغانستان، به المپیاد جهانی شطرنج ۲۰۱۸ به میزبانی باتومی گرجستان اعزام شد و این تیم موفق به کسب عنوان قهرمان رده D مسابقات شد که این نتیجه، بهترین عملکرد و افتخار تاریخ شطرنج افغانستان است.

دبیر هیات شطرنج گیلان اضافه کرد: سیدحامد موسویان دیگر عضو گیلانی کمیته فنی فدراسیون شطرنج ، سابقه مربیگری تیم های ملی رده های سنی مختلف و تیم ملی بانوان را در کارنامه مربیگری خود دارد و در رقابت‌های تیمی قهرمانی شهرهای آسیا عضو تیم ملی بود و در پایان به همراه ایران به مقام قهرمانی رسید و موفق به کسب مدال طلای میز سوم شد.

ترازی خاطرنشان کرد: موسویان بارها هدایت تیم‌های مختلف شطرنج ایران در رقابت‌های آسیایی و جهانی را برعهده داشته که تیم ملی شطرنج نوجوانان ایران در المپیاد آسیایی در سال ۲۰۱۶ که در چین برگزار شد تحت هدایت موسویان به مقام قهرمانی آسیا رسید و در المپیاد جهانی هند در سال ۲۰۱۷ نیز ، تیم ملی شطرنج نوجوانان ایران با هدایت این مربی گیلانی به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.